.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظي علي كريمي از تيم ملي فوتبال

اين آخرين بازي ملي من بود و خيلي دوست داشتم كه با پيروزي آن را پشت سر مي‌گذاشتيم اما به هر حال قسمت اين چنين بود. مطمئنم جوان‌هايي كه اكنون هستند و جوان‌هايي كه بعدا به تيم ملي مي‌آيند مي‌توانند نتايج خوبي براي فوتبال ما كسب كنند.

هنوز شوک شکست تیم ملی ایران به فراموشی سپرده نشده که علي كريمي به طور رسمي از تيم ملي فوتبال خداحافظي كرد تا خانواده فوتبال که روزهای بدی را سپری می‏کند، دستخوش شوکی دیگر شود و پایان یک ستاره پرفروغ که همواره در تیم ملی با شماره نقشی تعیین کننده داشته را به نظاره بنشیند.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ علي كريمي در ابتدا در خصوص بازي با كره‌ جنوبي و عدم راه‌يابي تيم‌ملي به جام جهاني در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری اظهار كرد: ما همه تلاش‌مان را كرديم اما متاسفانه در دقايق پاياني اتفاقي كه نبايد رخ مي‌داد به وقوع پيوست و بازي به تساوي كشيده شد. من به سهم خودم از همه مردم و علاقه‌مندان به فوتبال عذرخواهي مي‌كنم و شرمنده آن‌ها هستم. اميدوارم تيم ملي در تورنمنت‌هاي بعدي و با پيروزي‌هايي كه كسب مي‌كند باعث شادي مردم و هواداران شود. اين آخرين بازي ملي من بود و خيلي دوست داشتم كه با پيروزي آن را پشت سر مي‌گذاشتيم اما به هر حال قسمت اين چنين بود. مطمئنم جوان‌هايي كه اكنون هستند و جوان‌هايي كه بعدا به تيم ملي مي‌آيند مي‌توانند نتايج خوبي براي فوتبال ما كسب كنند.

شماره 8 تيم ملي درخصوص مشخص شدن تيم فصل آينده‌اش اظهار كرد: تا همين لحظه با هيچ باشگاهي براي عقد قرارداد مذاكره نكرده‌ام. حتي از طرف باشگاه پرسپوليس هم بعد از بازي با بنيادكار تا اين لحظه با من تماس گرفته نشده كه حتي بخواهند حال من را بپرسند، چون به هر حال من 7 ، 8 ماه بازيكن اين تيم بودم. الان هم به اين جهت كه اكثر تيم‌ها تمرينات آماده‌سازي خود را آغاز كرده‌اند بايد تكليفم هرچه زودتر مشخص شود. به همين دليل تا روز شنبه منتظر تماس باشگاه هستم و بر خلاف ميل باطني‌ام اگر اين اتفاق نيفتد به پيشنهاداتي كه برسد فكر مي‌كنم ولي مطمئنم هواداران به من حق مي‌دهند.

وي در ادامه افزود: من كاري به كادر فني و انتخاب آن ندارم و به مديريت باشگاه هم حق مي‌دهم كه هر طور صلاح مي‌داند تصميم بگيرد. تنها دلخوري من اين بود كه چرا هيچ تماسي با ما گرفته نشد، به هر حال من خودم را مديون پرسپوليس مي‌دانم و تا آخرين لحظه هم به اين تيم فكر مي‌كنم، چون از پرسپوليس به فوتبال راه پيدا كردم. در اين مدت هم سعي داشتم بازيكن مثمر ثمري باشم و اگر كوتاهي‌اي صورت گرفته همين جا از تمامي هواداران پرسپوليس عذرخواهي مي‌كنم.

كريمي در خصوص دليل ناكامي گفت: ما بدشانس بوديم. البته مسائل حاشيه‌اي و مشكلات مالي هم يكي از دلايل اصلي بود. شايد همه فكر مي‌كردند با اين همه بازيكن ما صددرصد قهرمان مي‌شويم اما متاسفانه نتوانستيم يك سهميه آسيايي هم كسب كنيم.

وي در مورد انتقاداتي كه در طول فصل از مديريت باشگاه داشت، گفت: كاپيتاني فقط بستن بازوبند نيست. كاپيتان بايد به مشكلات آگاه و رابط بين مديريت و بازيكنان باشد. من در اين مدت تلاش كردم اين وظيفه را به نحو احسن انجام دهم. حتي اگر همه چيز به نام من تمام مي‌شد. چون اگر كاپيتان يك تيم سكوت كند و حرف نزند حرف و حديث‌هاي زيادي به وجود مي‌آيد، بعضي وقت‌ها و در حالي كه خودم هيچ طلبي از باشگاه نداشتم به خاطر بچه‌ها پيشقدم مي‌شدم تا در مورد من خوب فكر كنند.

وي در خصوص جذب بازيكن توسط مديريت باشگاه گفت: اگر بهترين مربي خارجي هم بيايد چون هيچ شناختي ندارد و در آينده اگر نتيجه نگيرد، حتما بهانه مي‌آورد كه در انتخاب بازيكنان دخيل نبوده پس در واقع مديرعامل بايد فكر همه جوانب را بكند. در اين گونه موارد مربيان ايراني شناخت بهتري دارند.

وي با اشاره به باشگاه بايرن مونيخ گفت: زماني كه مربي بايرن را بركنار كردند و يك مربي موقت جاي او آمد، باشگاه در اين فاصله با مربي فصل آينده‌اش به توافق رسيده بود و او فرصت لازم براي شناخت بازيكن مورد نظر را داشت و باشگاه هم البته به نظر او احترام مي‌گذاشت و يا حداقل با او مشورت مي‌كرد. پرسپوليس هم به نظر من بهتر بود اين چنين رفتار مي‌كرد. ما الان مربي خارجي آورده‌ايم در حالي كه نه تمرين داريم و نه مسابقه‌اي در پيش است كه او بازيكنانش را بشناسد.

كريمي درخصوص مبلغ پيشنهادي‌اش به پرسپوليس گفت: من سال گذشته كمترين دستمزد را داشتم و جزو ارزان‌ترين بازيكنان تيم بودم كه مبلغ قراردادم هم ثبت شده و موجود است كه البته هيچ منتي نيست، چون خودم اين گونه خواستم، براي اين كه آمده بودم دينم را ادا كنم، الان هم بايد توافق طرفين به دست آيد. هرچند من خيلي خوشبين نيستم. تا جايي كه شنيده‌ام مديريت باشگاه علاقه‌اي براي تمديد قرارداد من ندارد چرا كه همان طور كه گفتم هيچ تماسي با ما نداشتند، من هم تا روز شنبه منتظر مي‌مانم.

كريمي در پاسخ به اين سوال كه شايد انتقاداتش از مديرعامل باشگاه باعث بي تفاوتي او نسبت به اين مساله شده به ايسنا گفت: يك مدير موفق مديري است كه انتقاد پذير باشد. انتقادات من هم بي‌مورد نبوده كه اگر چنين باشد من فوتبال را نمي‌فهمم. اختلاف نظر و انتقاد هميشه در هر خانواده‌اي است اما شايد آن‌ها از حرف‌هاي من خوششان نمي‌آمد. در حال حاضر تنها كاري كه مي‌توانم بكنم آرزوي موفقيت براي پرسپوليس در فصل آينده و جبران ناكامي‌هاي فصل گذشته است.

وي در پايان گفت: باز هم از هواداران فوتبال به خاطر عدم راهيابي جام جهاني عذرخواهي و براي پرسپوليس هم آرزوي موفقيت مي‌كنم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.